Aika rikkoa rajoja – Liikkumisen markkinoinnin uudet suunnat
Etukeno: Aika rikkoa rajoja – Liikkumisen markkinoinnin uudet suunnat
Verottaja sai someviestinnällään nuoretkin kiinnostumaan veroista, voisiko sama temppu toimia myös liikunnan edistämisessä? Voidaanko yllättävällä ja rajoja rikkovalla markkinointiviestinnällä muuttaa vähän liikkuvien asenteita liikkumista kohtaan ja saada heidät liikkeelle? Entä mitä liikunnan edistämistyö voisi oppia kaupallisesta markkinoinnista?
Maksuttomassa Etukeno-verkkotapahtumassa Aika rikkoa rajoja – liikkumisen markkinoinnin uudet suunnat perattiin aihetta keskiviikkona 24.4.
Studiossa aiheesta olivat keskustelemassa:
- luova johtaja Tommi Laiho mainostoimisto Folk Finlandista
- sosiaalipsykologian professori Nelli Hankonen Tampereen yliopistosta
- yliopistonlehtori Heini Taiminen Jyväskylän yliopistosta
Katso tapahtuman tallenne
Etkö päässyt kuulolle Aika rikkoa rajoja – liikkumisen markkinoinnin uudet suunnat -verkkotapahtumaan? Tai haluatko palata johonkin tilaisuuden keskusteluista tai inserteistä? Katso tapahtuman tallenne alta!