Kuvassa nainen kantaa pyörää ulkoportaissa. Taustalla näkyy kaupunkimaisemaa.

Aika rikkoa rajoja – Liikkumisen markkinoinnin uudet suunnat

Etukeno: Aika rikkoa rajoja – Liikkumisen markkinoinnin uudet suunnat

Verottaja sai someviestinnällään nuoretkin kiinnostumaan veroista, voisiko sama temppu toimia myös liikunnan edistämisessä? Voidaanko yllättävällä ja rajoja rikkovalla markkinointiviestinnällä muuttaa vähän liikkuvien asenteita liikkumista kohtaan ja saada heidät liikkeelle? Entä mitä liikunnan edistämistyö voisi oppia kaupallisesta markkinoinnista?

Maksuttomassa Etukeno-verkkotapahtumassa Aika rikkoa rajoja – liikkumisen markkinoinnin uudet suunnat perattiin aihetta keskiviikkona 24.4.

Etukeno-verkkotapahtuman mainoskuva, jossa miehelle tatuoidaan olkapäähän Liikkuva aikuinen -tatuointia.

Studiossa aiheesta olivat keskustelemassa:


Katso tapahtuman tallenne

Etkö päässyt kuulolle Aika rikkoa rajoja – liikkumisen markkinoinnin uudet suunnat -verkkotapahtumaan? Tai haluatko palata johonkin tilaisuuden keskusteluista tai inserteistä? Katso tapahtuman tallenne alta!

Oho! Tämä video ei näy, koska olet kieltänyt markkinointievästeiden käytön. Nähdäksesi videon, käy hyväksymässä markkinointievästeet.